Hi! Really this track is awesome and there are always Iindycar races there, I love the category as well as formula 1, in fact I love formula categories. Is it possible for you to put this St Petersburg track as an option there on the Rfactor 2 steam page so people can update? I myself was already desperate, because the previous track doesn't work anymore, so I was told to come here to download the updated track. Is it possible to put this amazing track over there on steam? Thank you very much and congratulations
Olá! Realmente esta track é demais e sempre tem corridas da Iindycar por lá, adoro a categoria assim como a formula 1, aliás eu adoro categorias fórmula. Será possível vocês colocarem estra track de St Petesburg de opção lá na página do Rfactor 2 no steam para as pessoas poderem atualizar? Eu mesmo já estava desesperado, pois a track anterior não funciona mais, daí me informaram de vir até aqui baixar a track atualizada. Será possível colocaram esta incrível track por lá no steam? Muito obrigado e parabéns